Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Δείτε αποκλειστικά το νέο video clip του Stan, "Ένα βράδυ"

Ο Stan (Στράτος Αντιπαριώτης) εμφανίστηκε τo 2009 ως στιχουργός των Vegas και το "Γιατί". Από τον περασμένο Μάιο, συστήνεται και ως τραγουδιστής, συνοδεύοντας τον Βο στο ρεφραίν για το τραγούδι, "Θα θελα".

Το νέο του video clip, "Ένα Βράδυ" είναι σε σκηνοθεσία του Sherif Francis, στίχους του ίδιου του καλλιτέχνη και μουσική του Diveno.


Τίτλος: Ένα Βράδυ
Καλλιτέχνης: Stan (Στράτος Αντιπαριώτης)
Σκηνοθεσία: Sherif
Στίχοι: Stan Στράτος Αντιπαριώτης

Στίχοι - Lyrics

Το ξεκινήσαμε αργά
Δε θέλαμε πάρα πολλά
Μετά την πρώτη τη βραδιά
Μου λές με βλέπεις φιλικά

Μια βραδιά δε φτάνει ναι
Βλέπεις σε χρειάζομαι
Είσαι αυτό που θέλω, σου θυμίζω

θέλω εμένα να με θες
Κι ό,τι ζήταγες εχθές
Βλέπεις τα όνειρά μου δε θα σβήσω
Ένα βράδυ, ένα βράδυ, ένα βράδυ

Σε θέλω αποκλειστικά
Να σε κρατάω αγκαλιά
Να ξέρεις πως δεν είναι αργά
Να πάμε αγάπη μου ψηλά

Μια βραδιά δε φτάνει ναι
Βλέπεις σε χρειάζομαι
Είσαι αυτό που θέλω, σου θυμίζω

θέλω εμένα να με θες
Κι ό,τι ζήταγες εχθές
Βλέπεις τα όνειρά μου δε θα σβήσω
Ένα βράδυ, ένα βράδυ, ένα βράδυ

Μια ευκαιρία σου ζητώ
Να φύγουμε,να πάμε μακριά
Σ' ένα νησί,στον ουρανό
Από τα αστέρια πιο ψηλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.