Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Dennis Ferrer: Τον έδιωξαν από το club επειδή δεν έπαιζε εμπορικά!

“Tο να σε κατεβάζουν από τα decks είναι μια αρκετά αποκαρδιωτική και ταπεινωτική εμπειρία που δεν θα ήθελα να ξαναζήσω. Φαίνεται όμως πώς ήταν αυτό που ήταν… Κάτι αστείο στην τελική…” έγραψε στο twitter του ο Dennis Ferrer λίγες μόνο ώρες μετά τον… διωγμό του απο το club Mansion του Miami!

O θρυλικός αμερικάνος dj βρήκε όπως μαθαίνουμε εντυπωσιακή ανταπόκριση από το κοινό του Mansion για την… κάπως διαφορετική μουσική που έπαιζε για τα δεδομένα του χώρου. Δεν είχαν όμως την ίδια άποψη οι υπεύθυνοι του club οι οποίοι και του ζήτησαν ευθαρσώς να κατέβει από το booth επειδή δεν έπαιζε εμπορικά τραγούδια!

“Σήκωσα τα χέρια ψηλά όταν μου ζήτησαν να σταματήσω μετά από περίπου 40 λεπτά… Ούτε γάτα-ούτε ζημιά. Γέλασα, πόσταρα στο twitter, ξεπέρασα τον αρχικό θυμό μου και συνέχισα…” λέει ο Dennis Ferrer.

Μάλιστα ο Ferrer αποκάλυψε και ποια ήταν τα κομμάτια που έπαιξε και τα οποία θεωρήθηκαν “καθόλου εμπορικα” από το club Μansion:

Storm Queen – Look Right Through (Jamie Jones Remix)
Phil Weeks – Jack to my Groove
Subb-an – This Place (Nic Fanciulli Remix)

“Ήταν στενάχωρο όμως να βλέπω εκατοντάδες ωραίους νέους ανθρώπους να “ταΐζονται” με το ζόρι αυτό που εγώ θεωρώ λάθος για την κουλτούρα της ηλεκτρονικής dance μουσικής. Αλλά τι στο διάολο… Ποιός είμαι εγώ για να πω τι ακούγεται καλά και τι όχι… Όλοι έχουν γνώμη όπως έχουν και άλλα…”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.