Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Τι ζητάει από τον ANT1 η Ελένη Μενεγάκη;

Την επιθυμία της να αποκτήσει παλιότερες εκπομπές και υλικό από την περίοδο που έκανε εκπομπές στον AΝΤ1 εξέφρασε στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη.

«Με το ζόρι να έχω στο σπίτι μου φυλαγμένα τριάντα περιοδικά» είπε η 41χρονη παρουσιάστρια. «Θα ‘θελα μια φορά να μου δώσουν άδεια να πάω στον ΑΝΤ1 να αντιγράψω πέντε δέκα εκπομπές από τότε που ήμουνα κοριτσάκι. Θα γεράσω, θα έχω εγγόνια, να μην έχω κάτι να τους δείξω; Είναι ωραίο να θυμάσαι πράγματα από μια τελείως διαφορετική εποχή»

Και ο λόγος που δεν το έχει κάνει ως τώρα: «Ντρέπομαι να το ζητήσω. Δεν μου ανήκουν, είναι του καναλιού, αλλά το λέω τώρα πλαγίως και έμμεσα» είπε με νάζι η Ελένη και αναρωτήθηκε: «Μίλαγα πιο πολύ εκείνη την εποχή από τώρα; Νόμιζα πως σιγά σιγά πήρα φόρα!» και οι συνεργάτες της απάντησαν: «Μπήκες φορτσάτη!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.