Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Ο Χρήστος του Greek Idol μιλά για τους κριτές

Ο Χρήστος του Greek Idol μιλά για τους κριτές

Έφυγε λοιπόν ο Χρήστος από το «Greek Idol», φρόντισε όμως η έξοδός του να είναι όχι μόνο ηρωική, αλλά και να την καλύψουν και οι τηλεοπτικές κάμερες. Όχι παίζουμε!!!

Μπροστά στην κάμερα λοιπόν του «Κους Κους» ο Χρήστος ετοίμασε τις βαλιτσούλες του και φρόντισε να δώσει και τις απαραίτητες εξηγήσεις για την απόφασή του.

«Έχω θυμώσει πάρα πολύ για πράγματα που ειπώθηκαν στο live. Δεν πάει άλλο. Έχω κουραστεί, έχω βαρεθεί να ακούω συνέχεια βλακείες και να μην μπορώ να μιλάω, να λέω την άποψή μου. Έκανα φοβερή υπομονή, δεν ξέρω γιατί το έκανα, πρώτη φορά έχω κάνει τόσο πολύ υπομονή απέναντι σε κάποιον άνθρωπο», είπε ο Χρήστος φανερά ενοχλημένος από τα σχόλια που του έλεγαν τόσο καιρό οι κριτές.

Ο Χρήστος έριξε πολλά καρφιά για τη συμπεριφορά των κριτών.

«Δεν ξέρω όταν έφυγε η Αντιγόνη στεναχωρήθηκαν πάρα πολύ και όταν πέρασα εγώ, τα πρόσωπά τους ήταν τσατισμένα, λες και έπαθαν κάτι κακό. Έκαναν άσχημους μορφασμούς, ήταν δυσαρεστημένοι. Εντάξει το να μου είπαν εμένα ότι τραγούδησα καλά και να μην τον εννοούν δεν μου λέει κάτι».

«Οι κριτές μου έριξαν την ψυχολογία μου από το ταβάνι στο τσιμέντο», είπε ο Χρήστος, συνεχίζοντας την επίθεσή του. «Θέλουν να μου δημιουργήσουν πρόβλημα ώστε να μην βγαίνει σε κάθε live ο πραγματικός μου εαυτός. Μου κάνουν ψυχολογικό πόλεμο, θέλουν να μου δημιουργούν άγχος και πρόβλημα», τόνισε ο Χρήστος για να καταλήξει: «Φεύγω για μένα να νιώσω καλά», που λέει και ο Μαζωνάκης!!!!

Ο Χρήστος πάντως φρόντισε να ευχαριστήσει τον κόσμο που τον στήριξε τόσο καιρό, ενώ δεν παρέλειψε να μοιραστεί μαζί μας και την πεποίθησή του ότι αφού έφυγε η Αντιγόνη είχε πολλές πιθανότητες να είναι νικητής του «Greek Idol»!!!!!

Στην κάμερα του «Κους Κους» μάλιστα θέλησε να παινέψει και τη Ρούλα Κορομηλά λέγοντας ότι αν δεν ήταν εκείνη να τον συμβουλεύει και να τον στηρίζει θα έφευγε νωρίτερα.

Βέβαια στην κάμερα του «Μπλα Μπλα» είπε άλλα… Τι είπε; «Τη δουλίτσα της κάνει μωρέ η Κορομηλά, οι άλλοι της λένε τι να κάνει»!!!!

Πάτε στοίχημα ότι την επόμενη Δευτέρα θα έχουμε συνέχεια στο σήριαλ;

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.