Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

Έφη Θώδη: ''Ήθελα να αυτοκτονήσω!''



Για τις ''σκοτεινές'' μέρες του εγκλεισμού της σε ψυχιατρική κλινική, αλλά και για την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία της, μιλάει η Έφη Θώδη σε συνέντευξή της στο Down Town.

''Αν με ρωτούσες τι με έφτασε στα άκρα, στο να χάσω την επαφή γύρω μου θα σου έλεγα ότι με πείραξε πολύ η ψευτιά των γύρω μου. Η αδικία με οδήγησε στην τρέλα. Θέλησα να κάνω κακό στον εαυτό μου. Ήθελα να αυτοκτονήσω. Δεν θέλω να τα θυμάμαι αυτά. Τώρα είμαι καλά αν και υπάρχουν πολλοί εφιάλτες που με επισκέπτονται τα βράδια'' ομολογεί η γνωστή τραγουδίστρια, που πέρυσι έπαθε νευρικό κλονισμό και εισήχθη εσπευσμένα στην ψυχιατρική κλινική του Σισμανογλείου.

Τώρα φαίνεται να έχει ξαναβρεί τον εαυτό της με τη βοήθεια και του συντρόφου της, που παραμένει σταθερά στο πλευρό της. Η πρόσφατη όμως περιπέτεια με την υγεία της ξύπνησε εφιαλτικές μνήμες...

''Έγινε στις 21 Μαΐου στο σπίτι μου στην Αρκίτσα. Όπως σφουγγάριζα τις σκάλες και είχα ρίξει νερά στα μάρμαρα για να τα καθαρίσω, ξαφνικά γλύστρησα από τα σκαλιά και χτύπησα στο πλατύσκαλο. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πως ένιωσα. Ακόμη αυτός ο πόνος δεν έχει φύγει από το μυαλό μου'' εξηγεί η Έφη Θώδη, που μεταφέθηκε στο νοσοκομείο για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, αναστατώνοντας, σύμφωνα με μαρτυρίες, νοσηλευτικό προσωπικό και ασθενείς!

"Πέρα από το πόδι μου δεν έχω κανένα άλλο πρόβλημα με την υγεία μου ούτε με την ψυχική μου κατάσταση. Πολεμάω μόνη μου, δουλεύω τίμια, παρά τα όσα μου έχουν συμβεί στη ζωή μου" διαβεβαιώνει και καθησυχάζει τους θαυμαστές της, που τον τελευταίο καιρό έχουν χάσει τα ίχνη της.

Ίσως όμως αυτό να είναι το καλύτερο και για την ίδια και για εμάς...


nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.