Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

Το νέο Peugeot 308 GTi



Πρόκειται για την πιο γρήγορη έκδοση του 308, το GTi, το οποίο βρίσκεται ένα σκαλί πιο πάνω από την GT.

Η αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα 1,6 λίτρων THP με την οποία εφοδιάζεται, αποδίδει 200 ίππους και 28kgm ροπή. Είναι ο ίδιος κινητήρας που κινεί το RCZ Coupe, ο οποίος συνδυάζει στροβιλοσυμπιεστή τεχνολογίας Twin Scroll, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Την κίνηση μεταφέρει, όπως και το GT, ένα εξατάχυτο κιβώτιο, ενώ επιταχύνει από 0-100Km/h σε 7,7 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα εξαγωγής προσθέτει στον αγωνιστικό χαρακτήρα του, αφού αποτελείται από μια μεμβράνη, η οποία αλλάζει τον ήχο του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιτάχυνση. Για καλύτερη διαχείρηση της αυξημένης ιπποδύναμης, έχουν γίνει επεμβάσεις στην ανάρτηση, όπως ενισχύσεις στις αρθρώσεις των μπροστινών γονάτων, παχύτερες αντιστρεπτικές κατά 2mm και πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Τα αμάξωμα κάθεται σε 18άρες ζάντες και είναι 10mm πιο χαμηλό από το GT.

Πέρα από αυτά, η μπροστινή μάσκα είναι διαφορετική, προερχόμενη από το 308CC, ενώ ο προφυλακτήρας είναι χαμηλότερος στο πίσω μέρος, όπου την προσοχή κερδίζει ο μαύρος διαχύτης και η διπλή χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης.


sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.