Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

Τις "έφαγε" ο Μένιος Φουρθιώτης στην Κρήτη

Λίγο πριν "έκραζε" τον Αντώνη Κανάκη


Όταν κάθε μέρα βγάζεις και από ένα δελτιο Τύπου, όταν κάθε μέρα δημιουργείς και μια νέα κόντρα στην σόουμπιζ, όταν είσαι το alter ego της πιο αμφιλεγόμενης περσόνας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και όταν είσαι πρόθυμος να φθάσεις στα άκρα προκειμένου να στρέψεις τους προβολείς της δημοσιότητας επάνω σου για να τους διώξεις μετά (τάχα ενοχλημένος), είναι λογικό να προκαλείς. Κι όποιος προκαλεί θα πρέπει να είναι έτοιμος και για αντιδράσεις που πολλές φορές αγγίζουν τις ακρότητες. Όπως αυτή που συνέβη στον μάνταζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου Μένιο Φουρθιώτη, ο οποίος βρέθηκε στην Κρήτη το Σαββατοκύριακο και μάλλον δεν πέρασε καλά. Έκει που έτρωγε ήρεμος σε ένα fast food, τον πλησίασε μια παρέα από κρητικούς και τον έσπασε στο ξύλο. Για κακή του τύχη δεν είχε μπράβους γύρω του, όπως συνηθίζει. O manager της Τζούλιας Αλεξανδράτου πριν τον ξυλοδαρμό συνέχιζε τη νέα κόντρα του με τον Αντώνη Κανάκη: "Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που ερωτοτροπεί κάθε βράδυ με τον floor manager, και στέλνει φιλάκια. Σίγουρα, δεν είμαι αυτός που παριστάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που είμαι. Σίγουρα δεν έχω την ανάγκη να μοιραστώ φωναχτά με τηλεθεατές, τις κρυφές μου ερωτικές επιθυμίες."


thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.