Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

5+1 πράγματα που δεν ξέρατε για τον Μύρωνα Στρατή


5+1 πράγματα που δεν ξέρατε για τον Μύρωνα Στρατή

Γνωρίστε τον πιο συνειδητοποιημένο τραγουδιστή της Ελληνικής Pop-Rock σκηνής.
Για το Φεστιβάλ και τα reality: «Δεν θα το έκανα ποτέ. Αν δεν ήταν το φεστιβάλ ή δεν προχωρούσαν τα πράγματα όπως ήρθαν, απλά θα συνέχιζα να ασχολούμαι με τη μουσική σε ερασιτεχνικό επίπεδο κι αυτό γιατί την αγαπώ πάρα πολύ. Δεν κατακρίνω φυσικά όποιον συμμετέχει σε τέτοια παιχνίδια αλλά εγώ όχι, δεν θα το έκανα. Ούτε θα έκρινα αρνητικά έναν φίλο μου αν μου έλεγε ότι θα συμμετείχε, καταλαβαίνω ότι είναι μια δίοδος, μια επιλογή ...αλλά εμένα μου αρέσει και το μυστήριο».
Για το μέλλον: «Θα ήθελα με μια μπάντα δική μου να κάνουμε το πρόγραμμα που μας αρέσει να αισθανόμαστε όμορφα και εμείς αλλά και το κοινό. Ψάχνω λοιπόν να βρω ένα χώρο που να κάνω πραγματικά αυτό που μου αρέσει, χωρίς φυσικά να υπάρχει κάτι σίγουρο ακόμα».
Για την επιτυχία ενός τραγουδιού: «Tο να ακούγεται τόσο πολύ ένα τραγούδι σου είναι ευχή και κατάρα μαζί. Για να μην παρεξηγηθώ, θέλω να πω ότι είναι πιθανό, όταν ακούς ξανά και ξανά ένα τραγούδι, να το βαρεθείς, να σε κουράσει. Κάποια στιγμή φοβήθηκα ότι θα γίνει αυτό με το 'Μα Πάνω Απ Όλα'».
Για το μέλλον: «Ήδη ετοιμάζω τραγούδια για τον επόμενο δίσκο μου, κάποια από αυτά μου αρέσουν, κάποια τελικά δεν τα θέλω και τα πετάω, αλλά έτσι γίνεται σε αυτή τη διαδικασία».
Για το γάμο: «Δεν έχω ακόμα εικόνα, ούτε μπορώ να φανταστώ κάτι, όμως, η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να παντρευτώ...κάποτε»
Για την απιστία: «Παλαιότερα θα έλεγα πως ότι αποκλείεται να συγχωρήσω την απιστία, τώρα πια θα το σκεφτόμουν σοβαρά, αν πραγματικά αγαπούσα την κοπέλα μου αλλά ευτυχώς δεν μου έχει συμβεί».

PHOTO PANOULIS

msn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To sxolio sas!!

Αναγνώστες

Ο Admin δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των post στο blog.